jueves, 20 de septiembre de 2007

Fer-se un blog

El nostre mestre Juli ens va proposar de fer-se un blog ,la veritat es que a mi aquell dia que ens ho va dir en va pareixer molt extrany perque jo vaig pensar que quines coses tindriem que contar al blog .Ens va donar un parell de direccions i al final he optat per agafar esta pàgina per fer el meu blog ja que en l' altra vaig tenir problemes per a accedir.La idea de fer-se un blog no hem pareix mal perque es un amena de diari (encara que ara quan tingam examens no crec que accedim molt )en el qual podem contar coses personals per a que la resta d' amics i gent que vullga entar i llegir el que nosaltres pensem.Espere que en perdoneu per les faltes ja que d' aquesta manera les puc corregir ja que en fixe més .

1 comentario:

-Bego- dijo...

Hola! Sóc Bego! Tens un blog fantàstic!!! A veure quan et passes pel meu blog i deixes algun comentari, la direcció és aquesta: http://bego90sweet.blogspot.com/