lunes, 24 de septiembre de 2007

CAP DE SETMANA

Un cap de setmana passat per aigua.El dissabte per lavesprada a les huit i mitja la meua banda va anar a Rafelcofer a fer un intercanvi de bandes. La banda municipal de Rafelcofer i la Unió Musical d' Aielo interpetarem unes obretes molt entretingudes per a tota aquella gent que va venir al concert. En un principi a les huit les dues bandes tenien que fer al cercavila peró degut al mal oratge que va fer no la varem fer.Després del concert les dues bandes ens vam reunir en un bar de Rafelcofer per a fer un sopar de germanor.Després de sopar ens vam venir cap a casa.

A la una de la matinada quan vaig aplegar a casa vaig veure que la policia estava davant de ma casa i en vaig preguntar que deu haver passat?Doncs el que va passar es que davant de ma casa està la Telefónica que s' havia inundat tota i els teléfons del poble no anaven perqué la centraleta estava totalment inundada. Vaig entrar a casa i em vaig gitar.

Al diumenge en vaig alçar matinet ,vaig esmorçar i vaig fer el deure que tenia del divendres.En acavar vaig ajudar a la meva mare en un poc de feina i deprés vaig fer el dinar.Vaig preparar uns canelons bonissims. Per la vesprada va vindre el meu novio i se'n vam anar al cinema. La veritat que la pel·lícula que vam vorer no valia res i no la recomane perque es molt aburrida i tot el rato ix el mateix ,el nom de la pel·lícula es diu Hairspray.Després del cinema vam agafar el sopar de Mcdonals i ens vam anar a ma casa a sopar i mentre sopavem vam vore una serie nova que es diu L'Alqueria Blanca i quan es va acavar en vaig gitar.

No hay comentarios: